Jahaja

Nu har syrran fixat en blogg till mig, så nu måste man börja fundera på vad man ska göra här då, men jag funderar på den saken en annan dag. Just nu har jag knoppen full med andra tankar.
Dotras hundar Loke o Vila har lyckats rymma från en holme i Indalsälven, så  kugghjulen rullar  för fulla muggar hur man ska hitta dom då. Kan ju mest bara tänka, för springa i skogen är jag inte så kapabel till. Skulle väl bara ställa till med ännu mera bekymmer för de redan involverade sökarna.
Bättre för dom att rikta in sig på att hitta hundarna än en stelbent klimakteriekärring oxå.
Nä, nu blir det inte mer skrivet idag. Ska hålla alla mina tummar för hundarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0