Nållös

men inte rådlös. Då tar man till det lilla artilleriet och ordar lite med dotra o vips har man 25 sprillans nya skärnålar att slita ut.
Hon är en människa som bara kan o har allt!
O snart har hon en ny häst! Så nu blir man "momma" igen.

image13

Det ska bli lite spännande. Obs!!! Det är INTE Malin på bilden!
Själv sitter man lixom oxå i väntans tider. Dels på Annas lilla bebis som jag hoppas ska komma snart o så väntar jag på fjåsen som jag vet kommer imåra.
Under tiden ska jag roa mig med att sticka vantar te sonen som fryser om händerna trots att de bor söderut. Så lär jag väl inte kunna hålla mig från att slita lite på nålarna jag fick idag.

Trevlig helg everyhopa o Anna... Kniiip inte så länge till nu. ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe.. Nä, han kom ju dagen därpå!
Och jag missade morotskakan Malin smsade och bjöd på hos dig. Sekunderna efter jag svarat och tackat ja fick Kalle stanna bilen och bananen jag just ätit placerades prydligt på vägrenen! Haha! På BB sa de att det berodde på att han passerade ryggradens taggutskott. Huvva!

2008-01-17 @ 19:50:56
URL: http://annaringner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0